תקופה חדשה
אז נתחיל במובן מאליו, הכל השתנה ולמעשה גם ממשיך להשתנות. כולם עכשיו באון ליין.
להיות באון ליין זה מעולה כי זה מאפשר צמיחה בעסק. אפשר להגיע להרבה יותר אנשים ולפתח את העסק ללא מגבלת מיקום.
אבל, ויש כאן אבל גדול מאוד, כולם באון ליין. והרעש גדול מאוד.
האתגר הוא איך למשוך את תשומת הלב של הלקוחות האידאליים שלך ברעש ובהסחה הגדולה שיש באון ליין.
איך למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך?
תשומת לב זה הטרנד החם עכשיו. להתמחות בהשגת תשומת הלב זה מה שהופך עסקים רגילים לסופר מצליחים.
ללמוד את המיומנות הזו דווקא עכשיו, זה מה שיעזור לנו לצאת מחוזקים ומשודרגים לשלב הבא.
ישנם 3 יסודות למיומנות משיכת תשומת הלב:
1. ליצור מרחב של מומחיות ולנכס אותו לעצמך
יצירת מרחב שהוא המומחיות שלך. הגדרת המומחיות שלך והזדהות עם המרחב הזה. הקושי הגדול של בעלי עסקים בשלב הזה שהם רואים שמה שהם עושים גם אחרים עושים וזה מקטין או מייאש אותם. התקופה הזו קוראת לנו לשחרר את האמונה הזו.
הכל כבר היה נאמר והומצא. זה לא מה שמשנה. מה שחשוב הוא ראיית העולם האישית שלך במרחב המומחיות שלך. שום דבר לא נעשה בדרך שלך. שום דבר לא נאמר מתוך האישיות שלך, לאף אחד אין את האנרגיה שלך. וזה מה שהלקוחות שלך צריכים, אותך! כדי להתחבר אליך להזדהות, ולהפוך ללקוחות.
איך מייצרים מרחב של מומחיות?
על ידי 3 גורמים:
א. הבעות דעה
ב. מתן טיפים מעשיים
ג. קשר עם הקהל, הנעה לפעולה
לדוגמה,
המרחב שאני יוצרת לעצמי הוא
לעזור לנשים להצליח כלכלית על ידי הקמת עסק מצליח.
אני מנכסת לעצמי את זה על ידי הבעת דעה במרחב,
הדעה שלי היא שעסק משלך הוא הדרך הכי מהירה להתפתחות אישית והתפתחות כלכלית. עכשיו עוד יותר מתמיד. דעה נוספת שלי היא שנשים בעלות עסקים עושות את העולם למקום טוב יותר.
טיפים מעשיים, בשיח שלי עם הקהל אני נותנת טיפים מעשיים איך להצליח בעסקים, זו מהות הבלוג שלי, זה התמצית של הפוסטים בפייסבוק. כל מה שקשור לניהול רווחי של העסק. החל מהלך הרוח שיש לאמץ והמשך בשיווק, בהירות וניהול עסקי.
הנעה לפעולה, ההנעה לפעולה הכי נפוצה שלי זה להרשם לבלוג. אבל זה מאוד מצומצם. הנעה לפעולה זה כל דבר ששולח את הקהל שלך לצעד הקטן הבא. זה יכול להיות לעשות לייק, להגיב, להוריד PDF, לרכוש, להצטרף לקבוצה ועוד.
2. להופיע מול מצלמה
כן אי אפשר להימנע מזה.
לייצר סרטוני ווידאו, לצלם את עצמך. לראיין בוידאו, בלייב פייסבוק, באינסטוש ועוד.
כשאני כותבת את הפוסט הזה אני אחרי הוידאו השלישי שלי… כן גם לי זה קשה והצריך לצאת גמרי מאזור הנוחות.
אבל , אם יש משהו שתקופת האון ליין באה ללמד אותנו זה בדיוק את זה.
אחרי כל כך מעט סרטונים אני כבר רואה את הגידול בהרשמות לבלוג, ועוד לא התחלתי:)
אם את מודאגת ממספר צפיות נמוך, מחוסר לייקים מחוסר תגובות, אני מזמינה לשכוח מזה. זה לא מה שחשוב!
מה שחשוב שאת יוצרת מסה של נוכחות באון ליין. זה נמצא שם. אנשים יגיעו לזה. כשיחפשו אותך יראו את כל התוכן הנהדר הזה.
3. לשמור על עקביות ותדירות
מילת המפתח בעמידה מול המצלמה זה – עקביות. עקביות זה מה שיגרום לקהל שלך למצוא אותך ולהפנות אליך קשב.
אם העלאת וידאו לא תהיה באופן עקבי לא יהיה לזה אפקט. ממש כמו השפעה של פרסום בלוג עסקי שצריכה להיות עקבית כדי לראות שינוי בעסק.
למשוך תשומת לב מצריך חזרתיות.
המשלים של העקביות זה התדירות, להופיע בתדירות של פעם בשבוע זה המינימום. אם תצליחי לעשות זאת פעמיים בשבוע זה מעולה!
אם את רוצה לייצר באז רציני, קחי לעצמך אתגר של לעלות כל יום למשך חודש!
תארי לך איזה אפקט זה יהיה בנראות שלך ובעצוב המומחית שאת.
לסיכום,
שלושת היסודות לתפוש את תשומת הלב של הקהל של בימים אלה:
-
ליצור מרחב מומחיות ולנכס אותו לעצמך
-
להופיע מול מצלמה
-
לעשות זאת בעקביות ובתדירות