הרשמו לניוזלטר
The Way אימון עסקי
  • בית
  • אודות
  • ליווי בעלות עסק
  • פיתוח מנהלות
  • סדנאות
  • ייעוץ קריירה
  • המלצות
  • mojo בארגונים
  • בלוג
  • צור קשר
  • בית
  • אודות
  • ליווי בעלות עסק
  • פיתוח מנהלות
  • סדנאות
  • ייעוץ קריירה
  • המלצות
  • mojo בארגונים
  • בלוג
  • צור קשר
ראשי » דברים שלמדתי » טיפול בתלונות לקוחות בדרך מחזקת מותג

טיפול בתלונות לקוחות בדרך מחזקת מותג

ספטמבר 8, 2022

נראה לי שהמצאתי שיטה של איך לטפל בתלונות של לקוחות.
בעסק הקודם שלי, שמתי לב שכשאני מדברת עם לקוחות מתלוננים הדברים היו נפתרים והלקוחות לא כעסו. אבל כשהעובדות המדהימות והמוכשרות שלי דיברו עם לקוחות מתלוננים, הם היו מתעצבנים והכל היה נגמר בפיצוץ אחד גדול.
כשבדקתי מה העובדות עושות בשיחות האלה, ראיתי שהן נותנות הסברים של למה קרה מה שקרה.
הסברים שהן היו בטוחות שמאוד ירשימו את הלקוחות וירגיעו אותם.
הסברים ממש רציניים והגיוניים כמו מחלה, מילואים, אסון.
הבעיה היא שמהצד של הלקוחות זה פשוט נשמע כמו תירוצים ותירוצים. זה לא הרשים אותם ורק עצבן.
הבנתי שיש לי שיטה לדבר עם לקוחות שעושה פלאים, שאותה גם לימדתי את העובדות שלי והתוצאות היו מדהימות.

טיפול התלונות לקוחות – משולש הזהב

זו שיטה בת 3 שלבים בטיפול בתלונת לקוח ולכן קראתי לה משולש הזהב
שלב 1- קודם כל הזדהות – מבינים את המצב שהלקוח נמצא ואת הכאב שלו. הוא באמת נמצא במקום לא טוב, לא כיף לו, לא טוב לו, הוא מאוכזב. (לא משנה אם בצדק או לא זה מה שהוא מרגיש). להקשיב לו ולהתחבר לתחושת האכזבה שלו.
שלב 2- התנצלות, להתנצל על המצב ועוגמת הנפש (גם לכאורה)
שלב 3- פעולה. קבלת המצב ובדיקה מה ניתן לעשות. ככל שהפתרון יהיה יותר מוצלח, והשיח יותר מכבד כך הלקוח יהיה יותר מרוצה.
ההפתעה הייתה שהגענו למצב שלקוח עם תלונה ופתרון היה יותר מרוצה מאיתנו מלקוח שלא הייתה לו בכלל בעיה.
כלומר, לפתור את הבעיות ללקוח במקרה של תקלה, זוהי הזדמנות פז, לייצר לקוחות מרוצים, נאמנים וממליצים.
התחלנו לאהוב תלונות של לקוחות😊
התייחסנו לזה כאמצעי לחיזוק המותג, וזה גם הוריד את כל הדרמה אצל העובדות שלי.

אז אני מזמינה,
להפסיק עם הסברים, הם סתם נשמעים תירוצים, (אהדה נקבל מהחברים שלנו)
לאמץ את שיטת משולש הזהב
להפוך לקוחות מתלוננים לשגרירים🌷

תגובות פייסבוק

פוסטים קשורים:

איך לבחור בפעולה שתוביל אותנו הכי מהר למטרה? מופנמת שיחת מכירה מוצלחת – 5 טיפים איך להפוך את המטרות של שנת 2021 לתכנית פעולה?
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

ברוכה הבאה לבלוג,
אפשר לקרוא כאן על טיפים וכלים לניהול עסק מצליח, סיפורי השראה לצמיחה ותובנות שאספתי בדרך.
מזמינה אותך גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק המרתקת שלנו:
"מנהלות עסק מצליח THE TRIBE"

מיומנויות שצריך להכיר ולתרגל בכדי להביא את העסק שלך לשלב הבא לקבלת המדריך חינם ישירות למייל יש למלא את הפרטים

 

אני מאמינה שיותר מכל משרה טובה בארגון להיות בעל עסק זו הדרך הטובה ביותר לצמיחה הגשמה ושפע.

10 צעדים פשוטים שיאפשרו לך לדעת ״איך לפתוח עסק עוד לפני שמתפטרים״ ולהתחיל לחיות את החלומות שלך.

לקבלת המדריך חינם ישירות למייל יש למלא את הפרטים:

Contact Me
יש לכם שאלה? השאירו לי פרטים:
צרו קשר:
קהילת סלוניקי 1, תל אביב | 052-6773963
© כל הזכויות שמורות לגלית שול | מדיניות פרטיות
עיצוב: נסטיה פייביש | ביצוע: zivuch

 

אני מאמינה שיותר מכל משרה טובה
בארגון להיות בעל עסק זו הדרך
הטובה ביותר לצמיחה הגשמה ושפע.

 

10 צעדים פשוטים שיאפשרו לך לדעת
״איך לפתוח עסק עוד לפני שמתפטרים״
ולהתחיל לחיות את החלומות שלך.

 

לקבלת המדריך חינם ישירות למייל
יש למלא את הפרטים:

 

מיומנויות שצריך להכיר ולתרגל בכדי להביא את העסק שלך לשלב הבא
לקבלת המדריך חינם ישירות למייל יש למלא את הפרטים

 

הרשמה לבלוג

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס