אנחנו כבר יודעות שכאשר משלבים פעולות רצויות עם האמונה הנכונה, מקבלים את תוצאות מדהימות.
האמונות שלנו קובעות את המיינדסט שלנו, את הלך הרוח שבבסיס העשייה שלנו.
העניין עם מיינדסט, שצריך להיות מודעים אליו, צריך "לעבוד" בלהיות במיינדסט הנכון, כי אפשר בקלות "להדבק" בהלך הרוח של הסביבה ולא תמיד זה המיינדסט בו תרצי להיות.
תקופת הקורונה היתה בשבילה מראה מאוד טובה לדעת כמה אני שולטת במיינדסט שלי.
מי שמכירה אותי יודעת שכבר שנים אני לא רואה חדשות, לא רואה תוכניות סאטירה, לא מקשיבה לתוכניות רדיו שמשלבות הומור ציני, או סטנדאפ מריר או סרטים עם הרבה צרות.
מאוד שומרת על הלך רוח חיובי ואופטימי גם עבורי וגם עבור המתאמנות שלי.
בפברואר, ההלם של הקורנה, גרם לי בתחילת התקופה, לאבד את זה.
הייתי מרותקת לחדשות, המיינדסט שלי התחלף מכזה של שפע לכזה של פחד והישרדות.
והתוצאות הפיזיות של זה לא אחרו להגיע.
בשלושת השבועות הראשונים, לא הייתי עצמי. לא מצאתי את המרכז שלי, ולא היה לי מיקוד.
למזלי בוקר אחד, התקשר אלי לקוח מהעבר ואמר לי:
"אני חייב לשמוע קצת אופטימיות בתקופה המבולבלת הזו, החלטתי להתקשר אליך אפילו שלא דיברנו המון זמן".
פתאום זה הכה בי ששכחתי את עצמי.
כשלא עובדים בחיזוק המיינסט, התודעה תופסת את הלך הרוח שהכי נפוץ בסביבה.
בתחילת הקורונה זה היה הלך רוח של אימה.
הודיתי בפניו שאני לא בשיא שלי, אבל אני יודעת שמה שמחבר אותי לשפע זה תהליכי אימון. "בוא נתאמן קצת וזה יעשה לשנינו טוב" אמרתי לו.
וכך היה. השיחה היתה מעולה, גם עבורי וגם עבורו. באותו רגע עשיתי סוויץ', החלטתי להשקיע את המרץ שלי בעבודה מנטלית מחזקת במקום בבדיקה אינסופית של מספר החולים החדשים בכל רגע נתון.
איך כדאי לעבוד על המיינדסט שלך?
הרעיון הוא לבחור באמונות שמקדמות את מה שאת רוצה שיתממש בחייך.
אם לדוגמה את רוצה לצאת במוצר חדש ורוצה להצליח במכירות שלו. יכולות להיות לך אמונות שונות לגבי ההצלחה של מהלך כזה.
יכולה להיות לך אמונה ש"בתקופה כזו אנשים לא מבזבזים כסף"
ויכולה להיות לך אמונה ש"זה מוצר נהדר שיכול לעזור להמון אנשים"
שתי האמונות הן אמת.
השאלה היא כדי להצליח במכירות, איזה אמונה תאמצי ומאיזה אמונה תתעלמי?
ברור שצריך להתעלם מהאמונה שאנשים עכשיו לא מבזבזים כסף, כי זה לא מקדם את המטרה שלך למרות שיכול להיות שזו האמת ושיש כאלה שלא מבזבזים עכשיו.
כל מהלך מכירתי או שיווקי שתבצעי בעסק שלך עם האמונה שאנשים לא קונים עכשיו, לא באמת יצליח כי את בעצמך לא מאמינה שמישהו יקנה.
לעומת זאת מהלך שנתמך באמונה שהמוצר נהדר ויעזור להרבה אנשים, יביא תוצאות טובות יותר.
אם אנחנו דוחות מיינדסט שיכול לתמוך במהלכים העסקיים שלנו. זה מעיד על תקיעות או בלבול.
זוהי תוצאה של אמונה לא מודעת שלך שרוצה להשאיר אותך במקום. מתוך רצון של הגנה.
לכן, כדאי לאמץ מיינדסט שמקדם אותנו גם אם כרגע אולי לא ממש מרגישים כך.
יש כאלה שיקראו לזה מנטרות אבל אני חושבת שמדובר עבודה על התודעה שלנו ביצירת אמונה.
הלך רוח שתומך את העשייה שלי ועוזר להשיג את התוצאות שלי.
5 האמונות שעזרו לי מאוד בשנת 2020
1."הכל טוב"
התמקדות בחיובי בכל סיטואציה יוצרת הרגל של ראיה חיובית.
2."כל דבר הוא הזדמנות לפריצת דרך"
התרחקות מתחושת הקורבן לנסיבות. כאשר מאמינים שכל דבר בעצם מאפשר פריצה חיובית, זה נותן תחושה של כח ושליטה.
3."כסף אוהב שנותנים לו תשומת לב"
לאמץ יחסים טובים עם כסף. להשקיע בכישורים, הבנה, והתפתחות אישית בכל מה שנוגע לכסף.
4."תירוצים הם לא אמת"
מאוד קל לחשוב אני לא יכולה כי…זה נוח, זה משאיר אותנו במוכר הידוע.
כדאי לדלג על התירוצים כי מעבר להם נמצא המקום הגדול האמיתי הבא שלנו.
5."ללב יש קול חזק יותר מהפחד"
במקום לתת לפחד מקום של סימן שלא כדאי ללכת בכיוון הזה. לתת לתחושה הפנימית של הרצון והכמיהה להוביל את הכיוון.
האמונות האלה, עזרו לי לצאת מאזור הנוחות שלי לעשות דברים שלא עשיתי בעבר.
לצאת בסדרת סרטונים בפייסבוק – אפשר לראות כאן
לגבש ולפרסם תוכנית ליווי שבה השגתי את היעד המכרתי שלי
והכי חשוב להיות מגדלור של אופטימיות לעסקים שבאו להתייעץ איתי כך שגם הם גדלו למרות התקופה!
ומה לקראת 2021
אני אוהבת להתכונן לקראת השנה הבאה. לחזק את הלך הרוח שלי.
אני יודעת שארצה לאמץ 5 אמונות שיתמכו את הגדילה שאני מתכננת בעסק שלי
אני יודעת שאחת מהן בטח תהיה
"אם היא יכולה אז גם אני" כי אני מתכוונת לשאוב אומץ ממודלים נשיים שאני אוהבת, ולעשות גם.
מה עוד אני עושה בתחילת שנה?
אני יוצרת לוח חזון לעסק, כי זה המצפן שיש לי מול העיניים ומזכיר לי את ה"למה" שלי.
אני בוחרת את מילת השנה שלי, שתוביל אותי קדימה, על התהליך המדהים הזה אפשר לקרוא כאן
וכמובן שאני מגדירה את המטרות והיעדים, הכי כייף לעשות את זה ביומן החדש לשנת 2021,
אם לא שמעת על היומן הזה את יכולה לראות כאן