היא החליטה שהחיים שלה נוראים מידי כדי לחיות אותם!
היא האמינה שאפשרי לה משהו אחר, היא לקחה פסק זמן לכתוב את החזון של החיים החדשים שלה:
"להמציא משהו שעוזר למיליוני אנשים ולהפוך למיליונרית".
שרה בלייקלי לא העלתה על דעתה שההמצאה שלה תהייה כל כך יומיומית.
הכל קרה בגלל זוג מכנסיים לא מוצלח ששכב בארון.
היא לא לבשה את המכנסיים הלבנים שהיא קנתה. בכל פעם שהיא מדדה אותם היא לא אהבה לראות את הסימנים שהתחתונים יוצרים על הבד הלבן.
עד שעלה בראשה רעיון, ללבוש מתחת למכנסים גרביון. היא גזרה את את ה"רגלים" ונותרה רק עם החלק העליון של הגרביון וראתה שהוא מסתיר את סימני התחתונים מהדק ומחליק את הגוף. היא כל כך התלהבה מהרעיון הזה שהחליטה לרשום עליו פטנט.
כך נולד המחטב הראשון.
היא אהבה את הרעיון שלה. למדה את כל מה שיש לדעת על הבדים והגזרות.
היא פיתחה את המוצר שלה במקביל לעבודתה כמוכרת מכשירי פקס מדלת לדלת.
כשיצאה סוף סוף לעצמאות, היא הפכה תוך שנה לבעלת עסק רווחי.
שרה בלייקלי בעלת חברת ספנקס הפכה למיליארדרית בגיל 41.
הסיפור של איך החברה נולדה הוא חלק מאסטרטגיה השיווק של החברה.
היא מעולם לא שילמה על שיווק פרסום או יח"צ.
חברה שמגלגלת מיליארדים משתמשת בטכניקות שאנחנו בקלות יכולים לאמץ:
1. סיפור טוב, אנשים רוצים לדעת מה הלמה שלך בכדי להתחבר ולקנות דווקא ממך.
2. חשיפה, אנשים אוהבים שבעלת עסק שעומדת בחזית, היא הפרזנטורית של העסק.
3. קהילה, שימוש חכם ברשתות חברתיות, כלים החינמים שפתוחים לכולם.
4. מכירות, בשנה הראשונה שרה בלייקלי נסעה פיזית לכל חנות כלבו אפשרית במטרה למכור את המוצר שלה. עד שקיבלה את כן הראשון.
השיעור שעיצב את חייה קיבלה מאביה שלימד אותה שההגדרה של כישלון – היא לא לנסות משהו!
כיום היא מעודדת נשים להמציא ולהשתתף בעולם העסקים.
תמצית סיפור ההצלחה של כאן 4 דקות