איפה נמצא הלקוח הבא שלך?
כל העסקים (גם העסקים הכי גדולים ועשירים) צריכים את הלקוח הבא שלהם!
כאשר את יוצרת בעסק שלך זרם קבוע לקוחות את יכולה לנהל את העסק במקצועיות ובאהבה.
כשאת יודעת בבטחון שאת יכולה לייצר הכנסות בהכנסות שלך את יכולה להתמסר לשליחות שלך.
את יכולה להיות במיטבך.
3 מקומות שתמיד תוכלי למצוא שם את הלקוחות הכי הטובים שלך.
איך מגדילים הכנסות? 5 מקומות בהם נמצא הפתרון!
התופעה שנקראת "פלאטו בהכנסות" מיצגת מצב שלאורך תקופה כל חודש מקבלים את אותה התוצאה הכספית. ההכנסות בעסק קבועות ולא מצליחים לפרוץ את גובה ההכנסות ההידוע.
זה נחמד שיש הכנסות קבועות:)
אבל איך אפשר להשיג עוד?
איך אפשר לייצר בעסק שלי עוד הכנסות ובעצם לפרוץ את השגרה?
5 מקומות שבהם נמצא הפתרון!
איך לענות בבטחון על השאלה: כמה זה עולה?
איך אנחנו נוטות לנוע בחוסר נוחות כששואלים אותנו – כמה זה עולה?
בסרטון טיפ מעולה שמאפשר לנו לדבר על המחירים בעסק מבלי להתרגש
כאשר אנחנו מעבירות את המיקוד מאיתנו ללקוח, לטובת הלקוח,
זה מאפשר לנו לדבר על המחירים בבטחון.
יש לאמץ הרגלים חדשים באופן שבו אנחנו מדברים על המחיר בשיחת מכירה או בחומרים השיווקיים.
יש מילים חדשות שצריך לאמץ בדרך לבטחון במכירות
איך מיצרים אומץ להחלטות נועזות בעסק?
לעיתים התפתחות בעסק קשורה לצעד נועז שנמצא מחוץ לאזור הנחות שלנו.
במצב כזב מאוד אופייני וטבעי לבקש אישורים מהסביבה בכדי להתחזק ולקבל החלטה אמיצה.
הבעיה היא שדוקא הפניה לאישור מהסביבה גורמת לנו להרגיש חלשים ופחות נחושים.
איך בכל זאת כדאי לגייס את האנשים הקרובים או אלה שאנחנו מתיעצים איתם כדי לקבל החלטות אמיצות בעסק?
איך להגביר בטחון בשיחת מכירה?
שיחת מכירה – אפשר להיות בבטחון גם במכירות!
הנושא של מכירות מעסיק הרבה בעלות עסקים, זה טבעי כי מכירות הן לב העסק. אם יש נושא שחשוב להתמחות בו כדי להצליח בעסקים זה מכירות.
לעיתים החוסר בטחון נובע מתחושות של חוסר בטחון בנו או בעסק. בסרטון אני מלמדת טכניקה להתגברות על חוסר בהטחון בכדי להגביר מכירות באופן אותנטי שמתאים למי שאנחנו
איך לאסוף המלצות לעסק?
המלצות בעסק הן אחד המנועים הכי טובים לגיוס לקוחות חדשים לעסק.
ההמלצות נותנות בטחון ללקוח חדש שהוא עושה עסקה טובה, זה מרגיע ונותן תחושה ברורה וודאית יותר של מה הולך לקרות.
בנוסף, ההמלצות נותנות בטחון גם לבעלי העסק. ברגעים של שפל או דכדוך, ההמלצות הן מעין תזכורת לדבר הטוב שהם יודעים לעשות.
בסרטון דרך פשוטה לאסוף המלצות מתאים גם לעסקים חדשים וגם לעסקים ותיקים.
להמציא את עצמך בעסק - 3 שאלות שיש לשאול
תקופת הקורונה גורמת לנו לחדד ולדייק את העסק שלנו.
מה שהיה מתאים בעבר יתכן וכבר לא מתאים לזמנים אלה.
אך היסודות של הדברים עדין תקפים, עצמאים צריכים להיות גמישים וסתגלנים למציאות המשתנה.
בסרטון 3 שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך בדרך לפיתוח המוצר או השירות הבא שלך
תובנות מכנס זום בימי קורונה
איך נמנעים משחיקה בעסק?
כשהעסק מנוהל מהתשוקה או הכשרון שלנו אנחנו חושבים על העסק 24/7. העסק זה אנחנו ואנחנו זה העסק.
כשזה המצב בעלת העסק היא המשאב הכי יקר בעסק. וצריך לשמור עליה!
צריך להיות בתודעה של שמירה על עצמנו משחיקה כדי שנוכל להמשיך ולייצר כסף בעסק שלנו. 5 דברין שצריך לשים עליהן דגש כדי להשאר רעננות בעסק ולקום אליו כל בוקר בשמחה.
מה המשמעות של פחד בעולם העסקים?
4 סוגים של מודל עסקי ואיך זה מגדיל הכנסות?
האם כדאי לך לעשות ברטר?
רוב בעלות העסקים מקבלות הצעה לברטר.
אותה עסקה של החלפת סחורה או שירות מבלי שיהיה מעורב כסף כסחר חליפין.
יש כאלה שמרגישות שזו הצעה נהדרת. קצת כמו לסדר את המערכת סוג של WIN WIN לשני הצדדים…
אני מהמתנגדים, ממתנגדי הברטר,
אני מאמינה ששימוש בברטר מזיק לך כבעלת עסק.
זה פוגע ביכולת שלך לייצר כסף, זה פוגע ביכולת של העסק שלך להתפתח ולגדול.
איך לקבל החלטות בעסק?
איך אנשים מצליחים, בעלי עסקים מצליחים מקבלים החלטות בעסק?
אנשים מצליחים יודעים לקבל החלטות שמקדמות את המטרות שלהם.
בעלי עסקים יודעים שבדרך לנהול עסק צריך לקבל החלטות בבטחון ובמהירות.
המטרה להמנע מתסמונת FOBO, שמאטת , מבלבלת ומכניסה ספק
צריך להיות בתנועה, זה מה שמאפשר הצלחה
בסרטון טכניקה מעולה לקבלת החלטות מכל סוג שהוא
טכניקה אותנטית שמאפשרת להרגיש נכון ולהתקדם
איך הנישה העסקית עוזרת להגדלת רווחים?
המושג של נישה עסקית בא להגדיר את המקום בו העסק פועל במיטבו. לאנשים קשה להגדיר את הנישה העסקית כי היא נותנת תחושה של צמצום האפשרויות. אנשים חושבים שהנישה מצמצמת את הלקוחות שהעסק יכול לשווק להם. האמת היא הפוכה. הנישה מאפשרת לעסק לשגשג בדיוק במקום שהלקוחות רוצים ושמחים לקנות. זה מאפשר דווקא יותר לקוחות ותמחור טוב יותר.
מה צריך לעשות בעסק לפני שקונים את הקורס הבא?
סינדרום הדבר הנוצץ הבא, SOS Shiny Object Syndrome
בעלי עסקים נוטים ללכת אחרי הבר החדש הבא, סדנה חדשה, שיטה חדשה, קורס חדש. הכל מתוך רצון להתקדם מהכ יותר בעסק. הבעיה היא שלפעמים זה עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה. הריצה מדבר לדבר מסיחה את ולא מאפשרת ליצור מומנטום של התקדמות עסקית.
בסרטון: 5 דברים שצריך למסד בעסק לפני שהולכים לדבר החדש הבא
האם לימודים יעזרו לך בעסקים?
הרבה פעמים אנחנו נוטות לחשוב שרק לאחר לימודים מסויימים או קבלת תעודה מסויימת מוכל להצליח בעסק. הרצון ללכת ללמוד יכול להיות מאוד לא נכון אם הוא עומד כתנאי להצלחה.
במיוחד אצל בעלות עסקים. נשים מגיל צעיר חונכו להיות תלמידות טובות והמקום של ה"תלמידה" יכול להיות דוקא מה שמעקב את הפריצה שלך
איך למשוך את תשומת לב הלקוחות?
האונליין והדיגיטל זה המנוף הכי גדול לעסק שלך.
הבעיה היא שיש כל כך הרבה ידע והסחות דעת איך אפשר לבלוט ולגרום ללקוחות להתעניין?
היסוד הראשון הוא ליצור את מרחב המומחיות
בסרטון הסבר איך יוצרים מרחב של מומחיות שעוזר לך להיות מעל לתחרות ולבלוט באופן אותנטי . המון מוטיבציה שעוזרת לצאת ללדרך